Виготовлення магнітиків |
Магніт на холодильник – сувенір, реклама та подарунок |
Значки оптом – вигідна самореклама |
Вальцьовані значки |
Нанесення на запальнички корпоративної символіки – переваги |
Нанесення логотипу: вибираємо правильну технологію |
Рейтинг сувенірів для нанесення логотипів |
Як правильно робити замовлення сувенірної продукції |
Сувенірні значки Києва, туристичні значки Харкова, оригінальні значки Дніпропетровська та значки Донецька – сувенірні традиції українських міст |
Прикольні значки та значки для студентів – дві сторони однієї медалі |
Символіка кольору та форми значків має набагато більше значення, ніж можна собі уявити. Вибираючи собі той чи інший сувенірний значок, ми керуємося насамперед підсвідомістю, яка викликає певні асоціації з тим чи іншим поєднанням кольору, знаків та слів. При виготовленні значків на замовлення для проведення PR-заходів та рекламних кампаній, до питання вибору кольору та форми майбутнього значка варто ставитись з особливою увагою. Безумовно, однозначної та безапеляційної думки щодо впливу того чи іншого кольору не існує – навіть численні дослідження впливу кольору на споживачів підтвердили, що оцінка сприйняття визначається частіше традиціями та стереотипами.
Однак досвідчені фахівці в галузі реклами та поліграфії, коли йдеться про виготовлення значків-логотипів на замовлення, все ж таки керуються негласними правилами з питання вибору кольору. При виготовленні значків на замовлення варто звертати увагу на значення наступних кольорів:
Чорний і сірий відтінки. Переважання цього кольору при виготовленні значків на замовлення сигналізує про консерватизм, пасивність і простоту. З іншого боку, чорний у споживачів асоціюється зі строгістю та солідністю.
Білий. Присутність цього кольору навіть у невеликій кількості просто обов'язково, зокрема, коли йдеться про виготовлення значків-логотипів, корпоративних значків та розробку фірмового стилю. Крім свого основного значення - чистоти, спокою, умиротворення, білий нейтралізує негативний вплив інших кольорів, особливо при несприятливому поєднанні, або ж навпаки підкреслює значення основного кольору.
Червоний. Має дуже сильне значення, асоціюється із пристрастю, силою, життям, революцією, люттю. Часто використовується оформлення упаковки, т.к. привертає увагу споживача. Однак, при виготовленні значків київські маркетологи рекомендують використовувати червоний колір тільки тоді, коли він поєднується з концепцією компанії та асоціативним сприйняттям товару.
Зелений. Символізує природу, початок, надію, стабільність. Споживачем сприймається позитивно, асоціюється з екологічністю продукту, чистотою та викликає довіру. Яскраві відтінки зеленого найкраще підходять для виготовлення значків на замовлення під рекламні акції.
Синій. Найчастіше асоціюється із холодом, офіціозом, водою, чистотою. Темні відтінки синього рідко експлуатуються у рекламі, крім епізодичного присутності. Для рекламних значків чудово підходять світлі тони синього кольору.
Фіолетовий. Дуже неоднозначний колір, частіше асоціюється з творчістю, романтичним настроєм, фантазією та художніми образами. При виготовленні значків на замовлення, так само як і при виготовленні значків-логотипів його наявність вітається, коли йдеться про значки для школярів, рекламні значки для молоді та сувенірні значки.
Жовтий. Як і червоний має дуже сильний вплив - асоціюється з сонцем, святом, але водночас велика кількість жовтого може відштовхувати, сигналізуючи про небезпеку. Про це варто пам'ятати, коли йдеться про виготовлення значків у Києві. Ціна необережного поводження з кольором може бути надто високою.
Помаранчевий. Символізує впевненість, силу, хвилювання. Помаранчевий – має середнє значення між червоним та жовтим. Маючи магнетизм червоного кольору, він не є в той же час агресивним і впливає на споживача м'яко. Найкраще підходить для виготовлення рекламних значків на тему дітей, літа, фруктів.
Изготовление значков статьи, магниты на холодильник статьи, объемные наклейки статьи, эпоксидная смола
© 2009-2020. "Free-forum" Все права защищены.